onsdag 12. september 2012

Gavepose til Hedda

Både Kjetil og jeg er stolte faddere til flotte Hedda. Hun fylte nylig 10 år, og da fikk hun denne gaveposen. Gaver var innkjøpt i Egypt i jula, spesielt til denne anledningen.
 
Fremsiden
Detalj
Baksiden
 
Materialliste: Brun papirpose, mønsterpapir fra TH. Spellbinders dies med skrivefelt når en løfter opp. Diverse blomster, sykkel charms (5. klassing nå, og kan sykle til skolen), serviett, seam binding farget med distress. Den rosa blomsten er i utgangspunktet hvit, også farget med distress. QK Rollerskate bokstaver og tall. WWP på åpningen, svertet alle kanter.
På baksiden KennyK stempel fargelagt med distress, maskert Magnolia mur på baksiden. MS kantpunch, gammelt montert blomsterstempel malt med distress og med svart halvperle i midten.
 
Takk for besøket i bloggen :)

1 kommentar:

Heidi sa...

Ååå så lekkert dette var min venn ♥
Du lager jo de flotteste gaveposer!
Tusen takk for koselig hilsen hos meg - og ja jeg er helt enig, det er noe gode menner vi har som stiller opp når vi trenger det! Ellers hadde jeg nok neppe bare kunne dratt avgårde til Kina i alle disse ukene.
Den sykkel charmsen var utrolig søt og motivet passet jo perfekt til en 10 åring

Ha en topp dag

Klemmer fra
Heidi