søndag 13. september 2009

Kort med pengelomme

Fått bestilling på et konfirmasjonskort, og gjerne med plass til en pengegave. Den tøffeste pengelommen jeg har sett, så jeg her hos Anita. Så da var det å prøve den.




Materialliste: Vanilla og java bazzill. Fiskars borderpunch, blomster klippet ut av Suburb ark fra Prima. Lekkert ark som jeg har spart og spart. Hva sparer jeg egentlig til?... Motiv fra nettet. QK Aquarius bokstaver, Boss kut swirl, halvperler i blomstene. Innsiden har jeg brukt Stempelglede tekststempel på Spellbinder dies. Liker disse curved rectangles veldig godt. Pengelommeåpning laget med wwp. Personlig stempel på baksiden.
Ha en fin uke som kommer!

4 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Flotte kort du har laget Rita, stilig. Har sett den pengelommen der før jeg også, har "satt den på minnet" til konfirmantproduksjonen starter over nyttår, hi-hi :D

C u i morgen, er klar igjen til dyst (det har ikke akkurat vært noe hvilehjem her i helgen heller forresten)! :P

Torill sa...

NYDELIG!!!

Marianne sa...

Ojojoj, nyyydelig kort, og knallstilig pengelomme!!!

Klem Marianne:)

Unknown sa...

Ååå lekkert kort! Nydelig gjennomført, og den pengelommen er bare helt konge!!
Herlige farger!

Klem,
Jorunn