søndag 22. november 2009

Julekort

Prøver å lage noen julekort ved ledige tider. Blir ikke malte stempelmotiv på kortene mine i år, har ikke malt på lenge. Men det gjør jo slettes ingenting, når det finnes så mange nydelige motiv på nettet. Så det blir en gjenganger hos meg i år. Her et av gårsdagens kort.


Materialliste: Mønsterpapir fra Vivi Gade (takk Lisemor!!), kjøpt hos Papir og dekor. Videre gammmel bokside, bølgepapp, bånd, halvperler og tekststempel fra Papirgleder på en wwp tag. Distresset og svampet alle kanter.


Reklamerer litt for en nystartet utfordingsblogg, Sketchy colors. Skal bli spennende å følge dem fremover. Dyktige DT medlemmer, så det lover bra! Lykke til jenter!!

Ha en fortsatt fin tid fremover mot advent.

3 kommentarer:

Lise Katrine sa...

nydelig kort Rita. Sitter her og leitar etter bilder, som eg tenkte eg skulle printe ut, og då må eg sjølvsagt innom deg for du har så mange fine, hjelpsomme linkar :) Takker!!
Mønsterarket er sikkert fra vidi gade design, visst det er mønster på begge sider, og litt tynnere enn "vanlig" ;)
Syns julekortet vart knallfint, sjølv om det ikkje er malt motiv på, er mange en skal rekke over før jul :)
Takk for inspirasjon!
Ha ein fin søndag :)
Klem, Lise

Rita sa...

Svarer deg her også jeg Lise:

Det stemmer at det er mønster på begge sider, og at det er tynt. Så da satser jeg på at du har helt rett!! Takk for at du hjalp meg med produsenten Ü Retter opp pronto.

klem

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelig julekort Rita, nydelig motiv med den jenta og kjelken - og rødt & brunt. God herlig gammel julefølelse! :D