lørdag 14. august 2010

Kort fra svigers

Her kommer det siste hjemmelagede kortet min kjære Kjetil-mann fikk til bursdagen sin forrige helg. Dette er fra hans svigers, dvs min mamma og hennes mann.

Fremsiden
Innsidene
Baksiden

Materialliste: Hvit bazzill 15x15, og turkis bazzill til panelene. Mønsterarket er en favoritt fra Pink Paislee, heter Appealing. Tekststempel fra Papirloftet, blomster også derfra og fra WOC. Hjerteserviett kjøpt hos Papirgleder, og hjemmelagede blomsterpins.
På innsiden har jeg brukt det nydelige Marisa QK alfabetet, som jeg sikkert bruker altfor lite. Et av de første jeg kjøpte husker jeg, og jeg måtte lete leeeenge for å få det i str mini. Spellbinder dies, og skrapt alle kanter med saks. Har distresser, men liker best å bare bruke saksen, Går mye fortere også.

Ha en fortsatt fin helg, og takk for besøket i bloggen min.

Ingen kommentarer: