fredag 8. juni 2012

1 av 5 til Ørjan

Min kjære svoger fylte 40 for 1 uke siden, og ble feiret med brask og bram. Jammen godt det er leeeenge til jeg blir så gammel hehe. (Vi er gamle skolekamerater, og spøker litt oss i mellom om det. Nå er det helt greit å være født sent på året, ikke så kjekt når du er 17 liksom... )

Siden hans mor og søster er stamkunder hos meg (og selvsagt min egen famile) ble det totalt 5 kort til Ørjan. Usikker på om jeg tok bilde av alle, men her kommer i allefall kortet han fikk av konemor og barn. Da må det hjerter på. Inspirasjon til dette kortet, fant jeg her hos dyktige Elsi.

Fremsiden
Innsidene
Baksiden

Materialliste: HVit bazzill, mønsterpapir fra Pion, begge sider. QK License Plate og ett til som jeg får sjekke navnet på senere. MS kantpunch, diverse blomster og hjertecharms.
På innsidene Nelli Snellen hjerter, tekststempel fra Papirloftet.
På baksiden perssonlig stempel fra Papirgleder.

Takk for besøket i bloggen min!

Ingen kommentarer: