mandag 1. oktober 2012

Vennekort

Fikk bestilling på et vennekort, det er alltid så kjekt å lage. Ønsket var blomster, sommerfugler, og da blir det vel litt rosa og sukkersøtt da. I allefall ble mitt det :)

Fremsiden
Innsidene
Detalj
Baksiden

Materialliste: Hvit bazzill, usikker på mønsterpapiret. MS kantpunch og sommerfugl, og Cheery Lynn 'serviett'. Diverse blometr, halvperler, osteklut, sommerfugl charms. QK Chickadee bokstaver og QK Harvest tall. Alle kanter er svertet.
På innsiden spellbinders, Stempelglede tekststempler, TH Post card stempel.
På baksiden det samme, og personlig stempel fra Papirgleder.

Dette kortet er også benyttet i den nye headeren jeg lagde for et par uker siden.

Ha en fin dag, og takk for besøket i bloggen min!

3 kommentarer:

Marianns papirgleder sa...

Nydelig kort, du er dyktig! Stadig nye flotte kort å sjå :)
Eg har ikkje laga kort på lenge, har so mykje eg har lyst til at tida strekk ikkje til, men det er vel slik for alle, ein må berre prioritere. Kjekt å vere innom deg og sjå alt det fine du lagar!!

Eli Kristin Magnussen sa...

Nyyyyydelig kort Rita, så flotte farger og detaljer. Me digg it! :) Herlige tekster også!

Måtte bare innom for å sjekke ståa.... Føles det bra... en time fra midnatt.. Snart 40 år??? Thi-hi! Nyt kvelden - og ikke minst morgendagen! 40 is the new thirty, knegg :)

Stor bursdasklem til vene vakre jubilanten i morgen!!!!

Marianns papirgleder sa...

Gratulerer so mykje med dagen og kos deg!! :o)

Mariann