lørdag 25. september 2010

Hipp hipp for Lene

I dag fyller niesa mi 6 år, og det feires hele helgen. I dag var det barnebursdag, i morgen er det familien sin tur. Jeg tilbydde med å være klovn i selskapet i dag, men den jobben hadde pappaen hennes allerede fått.

Her det første av flere kort jeg har laget til henne. Utgangspunktet var at jeg ønsket å lifte dette kortet av super-superdyktige Anne Kristine. Så ender det opp på sin egen måte, kort blir aldri slik en planlegger når en starter. Rart det der. 

Fremsiden
Innsidene
Baksiden
Konvolutten

Materialliste: Kort og konvolutt fra en pakke kjøpt hos Papirgleder, ca 13x13. Mønsterpapir fra Maja design, QK Marisa bokstaver i craft kartong. Hjerteserviett fra Papirgleder, tyll, diverse blomster, perlebånd-rester fra lillesøterens bryllup i fjor. Distresset og svertet alle kanter. Swirlstempelet er en del av et sett kjøpt brukt på Scrapping.no. Usikker på produsent, men det ser veldig Fancy pants ut. Det er brukt både på forsiden, og konvolutten. På innsidene har jeg brukt QK rev-hjerte, stifter og tekststempel fra Papirloftet. På baksiden har jeg kombinert Stempelglede stempel med mitt personlige stempel, og satt på 2 QK hjerter.

Da blir det feiring i morgen, og familiens spesialitet: Rosa kake, nam nam.

Ingen kommentarer: