mandag 3. mai 2010

Konfirmasjonskort

Det er vel ingen hemmelighet at jeg har fått dilla på posekort i ulike fasonger. Men nå er det tomt i heimen, så da blir det naturlig stopp for en stund. Tenkte jeg ikke skulle kjøpe nye med en gang, rett og slett for å ikke låse meg helt fast. Så får vi se hvor lang tid jeg klarer å holde meg.

Her et kort laget på bestilling. Valgte å ikke redigere de, da det var så kul bakgrunn. Deilig med vår og utebilder, ikke sant?

Materialliste: Papirpose, diggbart mønsterpapir fra Pink Paislee. Det heter Appealing, rålekkert. Bazzill i bakgrunnen. QK Storybook bokstaver, QK swirl, rund serviett, bit av en gammel bok. Blomster. Tekst stempel fra Stempelglede. Svertet og rufset kanter, stifter og litt bånd på tekst feltet. Swirl stempel kjøpt brukt på Scrapping.no.

Takk for besøket i bloggen min.

Ingen kommentarer: