lørdag 29. mai 2010

Kort til Ina

Synne skulle i bursdag til en klassevenninne fredag, jeg fikk laget dette kortet torsdags ettermiddag. Ina liker lilla, og er en ivrig skolemusikant.

Fremsiden
Detaljbilde
Innsiden

Materialliste: Lilla bazzill 15x15, mønsterpapir fra MME #291049. Fikk prøvd mine nye Sizzix dies av Tim Holtz, lekre. Notepapir av ukjent merke. MS sommerfugler, Prima og Petaloo blomster, med vintage stems (iris) fra Papirloftet. QK Aquarius bokstaver og tall i hvit mosegummi. Bling resirkulert av en beltespenne som skulle kastes. På innsiden har jeg brukt en av mine nye QK nestings former, og nok en sommerfugl med følehorn.

Gleder meg stort til MGP i kveld, "Share the moment" folks!!

1 kommentar:

Lise Katrine sa...

Så søtt kort :)
Vart nok godt motatt!
Vart ikkje so mykje regn her allikavel, kom nokre dråpar ;)
Ha ein fortsatt fin gp kveld ;)
Klem, Lise