tirsdag 1. juni 2010

I dag har jeg liftet....

dyktige Torill, alias 'Screppa'. Ikke bare er hun en fantastisk dyktig scrapper, hun lager de fantastiske kort også. Jeg scrapper som kjent ikke (enda?..), men finner mye inspirasjon i bloggen hennes allikevel. Jevnt og trutt dukker det opp kort, og de er bare så rå. Enkle, men samtidig så for seg gjort. Digger kortene dine Torill, vil se mer!!
Her har jeg liftet dette kortet, og det er til min svoger som har bursdag i dag. Hipp hipp.



Materialliste: Bazzill i kartong og turkis farge, mønsterpapir fra Pink Paislee. Blondebård fra Panduro, og MS punch. Tekststempel fra Papirloftet på en QK die. På innsiden et kantstempel fra Kreativ Hobby, design Connie-Helen Bevær. Kjøpte flere av disse nye stemplene hennes.

Har også laget dette kortet til han, det er fra hans svigerforeldre.

Materialliste: Bazzill 15x15 i kartongfarge (ser nå at begge kortene hans ble i kartong, well done Rita...) Mønsterpapir fra Paperloft, #OTT104-Franklin, nice... QK Rockstar bokstaver i hvit mosegummi. Div blomster og et par TH snaps for å gjøre det litt maskulint. Også her et kantstempel fra Kreativ Hobby.

Graulerer med dagen Ørjan. Jeg kommer på besøk så snart jeg er ferdig på jobb i kveld en gang. Spar litt rosa kake til meg :)

Ha en fortsatt fin uke :)

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Stilig kort Rita og flott lift i lekre farger! Det ble vel kalas på dere i går også da siden det var svoger'n som stod i sentrum ;)

See u! :D