lørdag 19. juni 2010

Bokmerker

Vi er en leseglad familie, og trenger stadig påfyll av bokmerker. Lagde hver sitt til ungene forrige helg. Synes uglepapiret passet perfekt til formålet :)

Side 1

Side 2

I plastlommen

Materialliste: Mønsterpapir fra MME, Quite contrary # QC1013. Bokmerkelomme kjøpt hos Papirgleder, mener jeg.
Side 1: En bit av papirets bakside, tiny alphas og hjerter fra en puch jeg har hatt i evighet.
Side 2: Brukt MS punch på brun bazzill, QK Aquarius bokstaver i brun mosegummi.

I florø er det Sildebord og Kinnaspel helg. Mye som skjer hos oss mao.
Ha en fortsatt fin helg!

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Rita! Kjempestilige bokmerker! Det er utrolig kjekt å ha og flere enn en på hver kan være greitt :D Har faktisk tenkt på å lage bokmerker den siste tiden - både til egne unger og andre som skal ha kort snart. Det er jo sommer og lesetid! Jeg har ett bokmerke og det laget du til meg. Det er flittig i bruk snuppa! :D

Ønsker deg & dine ei fortsatt koselig helg!!!

Klem fra meg