onsdag 4. juli 2012

Nydelige Nathalie 1 år

For en takknemmelig oppgave å lage 1-års kort til denne nyyyydelige jenta her, elsker dette bildet. Bestillingskort for en god kollega.
Det ble et tryllekort etter denne oppskriften til dyktige Marianne.

Fremsiden
Detalbilde
Innsidene utbrettet

Materialliste: Bazzill, mønsterpapir fra Maja Design. Hjerteserviett fra Papirgleder, div blomster, halvperler, bling, hjertecharms, floss. QK Snow Angel bokstaver og tall (mye brukt for tiden... elsker fonten og str) Tekststempel på siden av bildet er en del av et Kort og godt stempel.

På innsidene tokeststempel fra Papirloftet, spellbinders og dies fra Die-namics kjøpt brukt på Scrapping.no.

Takk for beøket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå, for et nydelig bilde. Utrolig herlig jente, og kjempeflott kort. God helg!!

Eli Kristin Magnussen sa...

Nyydelige vesle snuppa! Nå var jeg så heldig at jeg fikk sett dette kortet IRL, kjempeskjønt i all sin prakt! :D

Skjønner ikke hva som skjer. Vel er det lite bloggbesøk på meg for tiden, men du har jo postet en masse herlige kort som jeg har gått glipp av!! :O Mye artig til svoger'n og bursdagsjenter og dåp. Hatt det hektisk du, he-he :)

Kjempeflotte kort i herlig Rita-stil. Ser du har brukt nye teknikker igjen, flink til å utfordre og prøve deg på nye ting du!

Fortsatt god ferie, gleder meg til du er på jobb igjen :D

Stor klem, Eli Kristin