fredag 21. september 2012

Kaffe + After Eight = kort

Kort laget på bestilling, der jeg fikk brukt noe av det jeg farget med kaffe (se forrige innlegg). Tok på litt After Eight scrap, så da ble vel kortet komplett hehe. Kortet var til kuuuuleste Wenche, derav W-en på kortet.

Fremsiden
Detalj fremside
Innside
Innside, tekstfelt
Bakside

Materialliste: Craft bazzill 13/15, min nyeste favoritt størrelse på kortene! Mønsterark fra restekassa. Må skaffes igjen, likte det veldig godt. Blomster, tag og osteklut farget med kaffe, mottaker kjente den gode lukta :) Halvperler, perleranke og 2 papirer fra After Eight. Stemplet med kaffeseølstempelet fra Kreativ Hobby på tagen.
På innsidene ark fra MME, nytt tekststempel fra NSS, en bit av foringen på After Eight, skrivefalt av Spellbinders, halvperler og 'Gratulerer' stempel muligens fra Papirloftet.

I morgen skal jeg på Team Building-tur med jobben. Gleder meg masse, fint vær er det meldt også. Så det må jo bare bli bra.

Riktig god helg!!




Ingen kommentarer: