fredag 10. april 2009

Jeg lifter meg selv...

- det høres vel bedre ut enn at jeg gjentar meg selv.... Har fått enormt med bestillinger for tiden, og det er jo kjekt. Det gjør at jeg må sitte litt hver dag og lage kort. Derfor litt effektivt å gjøre noe så skjeldent som å lage kort som ligner på hverandre.

Her er to kort til ulike anledninger, og som du sikkert får en følelse av å ha sett før her i bloggen. Det har du altså ikke, bare noe som ligner:

Materialliste: Brun bazzill 15x15, mønsterpapir fra Fiskars og MME. Motiv fra Kort og godt på en spellbinder dies. Tekst fra Stempelglede, kantstempler av Autumn Leaves, AC thickers. Bit av en gammel bok, Prima blomst og svart blingswirl.

Materialliste: Blå bazzill 15x15, papir av ukjent produsent fra Husfliden. Tekststempel fra Kort og godt, QK Aquarius bokstaver. Bit av en gammel bok, bling swirler og en mulberry blomst fra Papirloftet. Første gang jeg bruker en av de, enda det sikkert er 3 uker siden de kom i hus.

Hadde min siste arbeidsdag før påske i går, og søndag drar vi på vår noe forsinket påskeferie. Vi gleder oss alle mann, Spesielt siden vi år får følge av svigerforeldrene mine. Jippi!

Fortsatt god påske!

1 kommentar:

Marianns papirgleder sa...

Du har jammen jobba i det siste! Fantastisk flotte kort du lagar!! God påske!!