lørdag 23. januar 2010

Planlegging er viktig

Som sagt, så reiser vi til Egypt om halvannen uke, for å feire mamme sin runde dag. Kom på at det er en fordel å ha med kortene til henne nedover. Får nok ikke laget så mye kort der nede. Slik ble kortet fra oss jentene, så skal jeg lage ett til fra barnebarna også.



Materialliste: Bazzill 15x15, mønsterpapir fra Maja Design, to ulike. Blondehjerte, blomster og roseblader. Tekststempel fra Papirgleder.

Her er en link til kortet jeg laget til henne i fjor. Det har hun rammet inn, og henger så fint i stua.

Ha en fortsatt fin helg!

2 kommentarer:

Astrid sa...

Hei Rita:-)

Nydelig kort du har laget til mamma`n din på den store dagen!!
Papiret taler jo for seg selv; det er en av mine absolutte favoritter, og så var det så flott med det blondehjertet:-))

Måtte jo inn og kikke på fjorårets kort også og det var jo ikke noe mindre flott da!

Det rosa kortet under her var kjempeflott også:-))
Du vet meg og rosa....*knis*

Men du.....har du ikke oppdaget ennå hva du har fått av meg og Eli her inne???
Hvis ikke så må du gå igjennom kommentarene i de siste innleggene dine dine......hi hi hi

Egypt.....sukk....er det plass i kofferten din til en blindpassaskjer tror du????;-))
Det kommer til å bli så godt for dere å komme bort og være sammen; feire mamma`n deres og nyte livet under sol og varme sammen:-))

Det var så godt å se liv her inne hos deg nå; du er savnet men jeg vet det er travle dager hos deg.

Ha en riktig god helg Rita!!

Go`e klem fra Astrid

Hanne sa...

Rita, kjære Rita... nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom i bloggen din, så nå har jeg oppdatert meg - litt, i hvert fall!

Nydelige kort har du laget, og dette til mamsen var lekkert! Men Egypt?! Er det noe stas? Er det ikke bedre å holde seg hjemme i vinterkulda? *hihi* Ikke noe misunnelig, jeg nei!

Håper du fåe en strålende fin helg da, søta!
God klem fra meg :)