tirsdag 14. september 2010

Posekort etter gammelt

Hadde meg en flott dag på hobbyrommet lørdag, fikk laget en del kort. Fikk flere bestillinger rett før helgen, så det var godt å finne tid og inspirasjon.

Her ett bestillingskort fra en kollega som hun bestilte til sin datter. Det ble et posekort. Har opphevet shoppestoppen på poser, ble litt mye av de en periode. Men nå er de tilbake i mitt hus, og det var sååååå godt :):)

Fremsiden
Side 2
Side 3
Baksiden

Materialliste: Brun papirpose kjøpt hos Hobbykroken, nyyyydelig mønsterpapir fra Kaisercraft Reminiscing
My Love kjøpt på samme sted. trengte jammen ikke mye pynt det papiret der altså!! Alle kanter er svertet med Fluid chalk.
Fremsiden: Spellbinderdies, QK REV hjerte kjøpt brukt på Scrapping.no, QK Storybook i brun mosegummi. Tall kjøpt hos lokal fotoburikk, muligens Scrappers Choise? Bit av en gammel bok, blomster og bånd fra Papirloftet.
Side 2: Stempel fra TH.
Side 3: Resten av scallop hjertet fra forsiden og tekststempel fra Papirloftet. Fugl fra TH, bit av en gammel bok og rund kakeserviett.
Baksiden: Swirl fra Bosskut, også kjøpt brukt på Scrapping.no. Personlig stempel fra Stempelmagasinet.
 
Glemte å ta bilde av skrivefeltet, men det var av craft kartong og samme mønsterpapir.
 
Nå er det definitivt høst, min favorittårstid uten tvil.
 
♥ Takk for besøket i bloggen min ♥

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Åååå, det var nydelig. Så herlige fargetoner og detaljer Rita :D Høsten er rette tiden til scrapping, ser ut til at du er komt i skikkelig modus. Supert! ;) Det ER lenge siden du har postet posekort, godt å se at du ikke har lagt dem helt bort, he-he!

Takker for koselige kommentarer snuppa! Bursdagen var super og håper feiringen hos dere var like kjekk ;) Jupp, fikk med meg at det var Karina som var blitt student, godt at hun ikke kommer til å holde seg helt borte fra resepsjonen.

Gled deg til scrappetreff snart da heldige du. Kos deg masse! ;) Skal på fotpleie i morgen, må ha litt luksus siden jeg ikke når ned der selv, ha-ha :D Vi snakkes, klem fra meg