søndag 19. september 2010

Tri-shutter kort

Ikke noen hemmelighet at jeg er papirgal, og jeg er nok ikke den eneste innenfor min hobby :) Kan fint handle en stoooor bunke papir, selv om jeg egentlig ikke skulle ha noe når jeg entrer en scrappebutikk. Ender oftest opp med mine favoritt papirmerker, men kjøper innimellom andre flotte papirer for å utfordre meg selv. I den siste kategorien kommer helt klart Webster Pages. Nydelige papirer, men ikke helt meg liksom. Fikk bestilling på et kort før helgen, og da endte jeg opp med et Tri-shutter kort med Webster papirer:

Fremsiden
Innsidene oppslått
Stående

Materialliste: Vanilla bazzill 15x15 base, Webster`s Pages nr US1706D Your Life, Beautiful. Spellbinder dies, QK Storybook bokstaver (bruker det alfabetet veeeldig mye. Liker fonten og str), QK Rockstar tall, div blomster og blingswirl fra Nille. Brukt frem og baksiden av mønsterarket, og klipt ut noe av blomsten under fuglen som går utenfor selve kortet. Svertet kanter med fluid chalt creamy brown.

Nå er jeg ferdig med vaktuka mi, det er alltid like tilfredsstillende hehe. 4 uker til neste gang.
Ha en strålende uke!

2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Rita! For et nyyyydelig kort, papiret er utrolig skjønt og pynten likeså. Herlige farger!!! Elsker fugler på kort og de fargene sammen er bare så dust og flott!!! Den utfordringen der tok du på strak arm snuppa :P

Godt å være ferdig med vakta tenker jeg. Håper du fikk være med på moroa i går/natt selv om det ikke ble cider på deg, hi-hi! Kortet til Wenche ble fargerikt, men det passer til en fargerik person som henne også :) Og nei, måtte bare skrive at den sømmen ikke er sydd av meg hverken for hånd eller maskin. Bestilte to ulike spesialpapirer for laaange tider siden, så nå er den ene tatt i bruk. Bare noen kort til nå så pakker jeg scrappesakene for en tid - de skal få se dagens lys i eget hobbyrom. Pur glede!!

Nyt resten av helgen snuppa!!!
Stor klem fra meg

Anita sa...

Hei!!!
Her var det jammen mye fint siden sist jeg var innom!!!!Kjekt å prøve seg med litt andre ting av og til ja! Ble veldig bra :)
Har vært så dårlig på å besøke, og iallefall legge igjen kommentarer.....Har en som er blitt femteklassing i år, og huttetu så mye lekser! Så her sitter jeg med kjøkkenbordet i timevis om dagene...Men har funnet ut at jeg iallefall kan strikke mens jeg sitter der, så aldri så galt...... Har også hatt et tett program ellers om dagen,men håper virkelig det blir treff på meg!!!! Det hadde vært sååå kjekt, og foreløpig ser det lovende ut med den helgen 9/10.
Ønsker deg en fin-fin uke!!
Klem, Anita ;)