onsdag 22. desember 2010

Et par julekort til

Her kommer et par til av årets julekort. Ble ikke så mange som jeg hadde håpet på, så det må kanskje til et par nyttårskort. Vi får se.


Materialliste: Brun papirpose, MME rødt papir, motivstempel fra Kortstugan #K1086K, kjøpt hos Papirplaneten. Tags, bokpapir og annet papir badet i kaffebad. Papirserviett og bånd igjen fra Kristine. Tekststempel på innsiden fra Kreativ Hobby, og hjørnestempel fra TH.


Materialliste: Brun papirpose, MME papir og hjemmelaget mønsterpapir med tekst. Bokside, tags og papir badet i kaffebad. Julebjelle som jeg fant i rotet til min datter, passet fint på kort :) festet med floss. Kristorn stempel fra TH, tekststempel av ukjent merke. Dette kortet ser du forøvrig også headeren min.

Jeg har tatt juleferie, og skal bare kose meg de neste dagene.

♥ Takk for besøket i bloggen min ♥

Ingen kommentarer: