søndag 23. januar 2011

For en helg!!

Da er MGP Delfinalen i Florø vel gjennomført, og vi har hatt en strålende helg.
Arrangementet gikk knirkefritt, riktig låt vant, hva mer kan en ønske :):) Håper dere som så på også hadde en fin opplevelse.

Her en link til introen om byen vår. Min kjære lillesøster er med, på 1:21 er hun i spøkelyset i et par sekunder. Joho :)



Vinnerlåten var akkurat den vi heiet på! Mest fordi sangen var såååå fin. Nydelig melodi med en rørende tekst. Men mye også fordi storesøster var artistvert for disse. Hun kjørte de hvor enn de skulle, og ellers la til rette for et flott opphold i Florø. Jeg hjalp også til ene dagen, og de var superhyggelige gutter. Så ikke rart vi jublet når de ble utropt til vinnere. 

Her et par bilder tatt med mobilkamera:

Programlederene.
 12 poeng til den dama der, sier nå bare jeg hehe :)
Synne med Hanne Sørvåg, som kom på andreplass
Synne med Newton Solveig, som også er fra Florø

Da er det bare å håpe på at vi får ta del i dette også neste år.

Go Babel Fish!!!!

1 kommentar:

Astrid sa...

Så koselig innlegg Rita:-))
Jeg var på scrappetreff i går og fikk først sett MGP da det gikk i reprise i dag. Hjertens enig i melodiene på 1. og 2. plass:-))
En fantastisk tekst på vinnerlåten og jeg synes den blir bare finere og finere for hver gang jeg hører den.

Så kjekt å se lillesøsteren din. Var ikke vanskelig å se at dere er søsken;-))

Så ut som alt var vellykket ang showet og kjekt å høre at dere kosa dere!!

Ha en flott ny uke Rita!

God klem:-)