lørdag 29. januar 2011

Hurra for min yngste niese!

I går fylte min yngste niese hele 3 år, og pakke ble sendt i posten. Satser på at den kom vel fram, og i tide. Jeg har brukt denne malen på slottet.

Fremsiden
Innsiden
Baksiden

Materialliste: Brun papirpose, mønsterpapir fra TH. Hadde ikke hjerte til å ta et personlig stempel på baksiden, da fuglen var så fin der. Selve slottet er av Maja design papir. Tag badet i kaffe, swirlstempel fra Stempelglede, Halvperler, tyll, roser, bast som bånd. Tiny alphas, to ulike MS puncher og spellbinder ramme på bildet. Svertet og skrapte kanter.

Takk for besøket i bloggen min!

2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelig kort igjen Rita! Stilig slott forresten, du er flink og kreativ ;)

Ha ei super helg snuppa! :D

Unknown sa...

Der var ei lita jente eg kjente :) Dattera mi går på samme avdeling i barnehagen.. :) Og so e me jo venna med foreldrene, so ho ha vore her på besøk av og til :)

Kjempe flott kort var da!!
Ser du ha fått deg koffert og no.. so kanskje du skal pakka scrappekofferten og komma på scrappebesøk til meg her på Sleire???

Tine