fredag 21. januar 2011

Mens vi venter på....

....delfinalen i MGP i Florø!!!!

I Florø er det stooor MGP feber, alle gleder seg til delfinalen som går av stabelen i morgen. Har vært så heldig å ha fri disse dagene, så har fått bidratt litt (ikke mye, men litt hehe) Storesøster er artistvert for Babel Fish, og jeg var med å kjørte de i går. Særdeles hyggelige folk, så kanskje vi må heie litt på de i morgen? Har ikke fått noen favoritt enda, så mulighetene er der. Gøy blir det i allefall!!

I dag har jeg vært så rastløs at jeg har hentet frem distress flaskene mine igjen, tro det eller ei... Er MINST 1,5 år siden sist de var i bruk, så det var kjekt å male igjen. Uvant, og jeg må nok trene litt mer.... Motivet er et nyinnkjøpt Magnolia stempel, kjøpt brukt på Scrapping.no. Tror hun heter Lady Tilda.



Så får vi se om jeg får brukt disse på kort, er ikke så super glad i å bruke stempelmotiv lenger. Har derfor innkjøpstopp på motivstempel. Men dette var så fint at jeg ikke kunne la være. Ser jeg må prøve meg på å bruke hvit penn på motivene mine, for å fremheve detaljer. Klarer jeg det da tro?

Skal du se på MGP i morgen????

2 kommentarer:

Anita sa...

Så koselig at du har tatt frem malingen igjen da! Koooser meg masse med maling om dagen ;) Har IKKE innkjøpsstopp på stempler....jo dvs NÅ tror jeg at jeg må ha nettopp det (har akkurat investert i endel Magnolia stempel :)
Vi skal ikke til Florø i kveld, men skal selvsagt benke oss foran tv'n :)
Lykke til med arrangementet!
God helg videre!
Klem ;)

Eli Kristin Magnussen sa...

Seeee der ja, Rita!!! Du har ikke glemt gamle kunster, hi-hi. Var innom tanken for noen dager siden, men slo det raskt fra meg. Ligger altfor langt nedpakket og jeg har bare ikke tid nå.

Du har hatt ei herlig kreativ uke skjønner jeg og mye moro i helgen som var. Kjekt :D Kose deg videre snuppa!! Kommer innom jobben i neste uke. Skal sjekke når det passer best, he-he :D

Stor klem,
Eli Kristin