søndag 6. mars 2011

Hipp hurra for...

Hilde-vennen!! Gratulerer med vel overstått 35 års-dag, snille, gode du!! :):)

Var på hyggelig bursdagsfest i går, der det ble servert ustoppelige mengder med deilig strawberrt daiquiri. Nam nam. Gave og kort er også overlevert, her kortet:

Fremsiden
Tekstfelt
Skrivefelt
Bakside

Materialliste: Bazzill 15x15, mønsterpapir fra Maja design. Det lilla er 'Söders Höjder' fra serien Ska vi ta en Fika. Det lyse er 'Av hela mitt hjärta' fra serien Crea Diem. Nydelige papirer, som er en glede å lage kort med. QK Storybook bokstaver, QK Harvest tall. MS sommerfugl, diverse blomster og bilde fra FB.
På innsiden har jeg brukt et av de 3 nye Spellbinders settene jeg har skaffet meg, label ten. Tekststempel fra Stempelglede. Personlig stempel fra Scrapmagasinet.

Da er det dags for 5 mila i Kollen!! Heia Petter!!!!!

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Ooo, har du vært på galeien igjen Rita? Så herlig da, he-he! Flott kort til bursdagsjenta - og du har jo brukt bilde og greier, fnis ;) Kjempeflott kort i skjønne farger og de spellbinders'ne var lekre gitt!!

Ha ei super uke!
Klem fra meg