søndag 13. mars 2011

Verdens søteste...

...jente fylte hele 12 år i går!

Her et bilde fra en 17.mai, ikke rart jeg er verdens stolteste mamma!!


Her er kortet jeg laget til Synne, på vegne av mormor og besten:

Fremsiden
Innsidene
Baksiden

Materialliste: Brun papirpose, mønsterpapir fra Maja design. QK Chocolate bokstaver og tall, hjerteserviett fra Papirgleder, diverse blomster, bånd og MS sommerfuglpunch (må kanskje gjemme den bort litt... Liker den så godt, at den kommer kanskje litt for ofte med på kortene mine hehe). På innsiden har jeg brukt tekststempel fra NSS (Gi til verden...), og Papirgleder (Gratulerer med dagen). Spellbinders dies og MS kantpunch til pengelommen. På baksiden personlig stempel fra Scrapmagasinet.

Jeg får blogge kortet fra oss en annen dag. Her blir det restefest søndag, med middagsgjester også i dag.

Takk for besøket i bloggen min!



1 kommentar:

Heidi sa...

Gratulerer med dagen til den skjønne jenta. FOR et nydelig bilde-og ikke minst FOR en likhet med mammaen sin. Ikke rart du er stolt.
Kortet var jo også helt nydelig.De papirene er så utrolig fine. Og det ble kjempelekkert med de sommerfuglene på.

Ha en strååålende dag fortsatt. Her er det full vinter igjen.

Klem klem