torsdag 17. mars 2011

Vennebursdager

Blir en del vennebursdager i løpet av året, og forrige helg var det to bursdager. Så da er det for ho mor å lage kort, ungene liker så godt å ha med hjemmelaget kort.


Fremsiden
Innsiden
Baksiden

Materialliste: Brun papirpose, mønsterpapir er 'Mama.razzi tabloid' fra Bo Bunny. (jeg er #1 Bo Bunny fan ♥) QK Chocolate bokstaver og tall i brun mosegummi. Bit av en gammel bokside badet i kaffe, kles tag, TH lenke og data charms som jeg har fått av snilleste Ann Kristin på sist treff. (På treff har alle med hver sin gave som vi lodder ut, og sist fikk jeg bla et flott stempel og en del charms.)

Fremsiden
Innsidene
Baksiden

Materialliste: Brun papirpose, mønsterpapir fra Maja design. QK Storybook bokstaver, MS kantpunch og sommerfugl, tekststempel fra Papirloftet, bånd. Spellbinders label ten, personlig stenpel fra Scrapmagasinet.
takk for besøket i bloggen min! :)

2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Flotte kort Rita! Stor stas for ungene å kunne gi hjemmelagede, personlige bursdagskort! :) Rart med det, men de bursdagene kommer virkelig i puljer!

Kose deg masse og ha ei super helg!
Stor klem fra meg

PS - det er bare å kjøpe gamle kåken, så har dere plass mens huset deres bygges ut, hi-hi! :D

Highland Monkey's sa...

Great cards. I really like the scalloped edging on the bottom card.