lørdag 14. mai 2011

Puste og blåse hardt...

...for å blåse liv i bloggen igjen. Litt for lenge siden siste oppdatering. Travle dager med jobb og masse bestillinger på konfirmasjonskort. Ser ut som jeg kommer i mål, og det er jo det viktigste. Jeg har mange kort som ikke er blogget, og må derfor kjøre to kort pr innlegg fremover hehe.

I dette innlegget viser jeg to tryllekort som dyktige Marianne har funnet opp.

Fremsiden
Under flappen
Skrivefelt

Materialliste: Hvit bazzill, mønsterpapir fra Maja Design. 'Til konfirmanten' fra Stempelglede, tekst stempel fra NSS. QK Rollerblades alfabet og tall, spellbiders dies, diverse blomster og pyntestrå med peler fra Kort Og Godt. MS edgepunch og bladpunch.

Fremsiden
Under flappen
Skrivefelt

Materialliste: Brun bazzill, mønsterpapir fra Papirdesig og BoBunny. Tiny alphas, osteklut, gammel bokside, blomsterpunch av ukjent merke, halvperler. MS edgepunch også her.

Takk for besøket i bloggen min!!

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann Rita, tenker du har hatt ei hard oppkjøringstid til alle konfirmantene. Bra du kom i mål, thi-hi! Det har jeg gjort hittil også, men det er travle dager og jeg har sagt nei til mange.. Jaja, prioriterer eget og familien for tiden. Fint vær er det også, så da vil jeg ut og nyte!

Kjempeflotte kort du har laget her Rita, likte spesielt det nr 2. Det diktet er så fint også :) Har ikke sett den varianten kort før, du er stadig på hugget med nye ting snuppa! :D

Ønsker deg ei flott helg videre, her skal vi i konfirmasjon i morgen og prøver å bli ferdig med alt.. Blogger selv men lite bloggbesøk, tar det igjen. Likt for de fleste nå tror jeg.

Klem fra meg, Eli Kristin