mandag 25. april 2011

Guttekort

Da er påsken 2011 straks over, og vi kom hjem i går kveld for å nyte èn fridag i eget hus. Vi har hatt en koselig og vårlig påske hos svigers. Vi har hatt årets første grilltur til stranden, med nesten bad av to tøffe gutter. Ungene har padlet i kano, mannen har fisket, truffet hele storfamilien, alt i alt er alle kjempe fornøyd!

Vi hadde oss en flott tur til Bergen, med en overnatting på Bristol Hotell. Vi debuterte med bybanen til Vil Vite, kjørte Fløibanen opp og hadde en fantastisk fin spasertur ned igjen. Så ble det litt shopping også da.....

Her et kort til nevø Matias, som fikk forsinket bursdagsgave i påsken. Kortet er sterkt inspirert av dette kortet til dyktige Kristine.


Fremsiden
 Magebeltet av
Innsidene
Baksiden

Materialliste: Brun papirpose, mønsterpapir fra Paperloft. Tall og bokstav fra Panduro. Bølgepapp, kakeserviett, TH duppedingser. Spellbinders, bak M-en er det stemplet med et skriftstempel. Personlig stempel fra Scrapmagasinet.

Bildet av Matias er fra vår flotte tur til Kinn sist sommer, les mer om den turen her.

Noen uredigerte bilder fra påska:


Svigermors tulipanknopp

Bark i kunstlys
Del av en stige

Potte i kunstlys
Detalj i fjellet
Fjellrose
♥ oss to på Fløien ♥

2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Nåå, så herlig bilde av deg & mannen, Rita. Han er så heldig han Kjetil altså ;) Høres ut som at dere også har hatt ei herlig påskeuke med familien. Dere har gjort sånt i Bergen som jeg vil ha min & mine med på, men jeg får bare fortsette å mase, he-he!

Nyyydelige bilder du har tatt, lekt deg med kameraet skjønner jeg ;) Mange blinkskudd igjen iallfall.

PS - jepp, kan kanskje bli skiturer for oss også nå. Alle er bitt av basillen, det var bare såååå kjekt!! :D

Snakkes, stor klem fra meg
Eli Kristin

Siri sa...

Fine bilder Rita :) Viste ikke at dokke hadde vert i Bergen i påska=p alt eg ikkje får med meg! hihi.. må lære meg litt med ditta kameraet igjen.. kanskje eg skal ta det med meg i morra :) HVIS eg huska det da! hehehe..

Gleda meg til neste gang eg skal bestille kort av deg, du er sååå flink :)

klem