onsdag 6. april 2011

Nok et kort til lillesøster Siri

Her er nok et kort til Siri, dette var fra oss søstre med familier. Inni kortet lå en billett til Rihanna konserten i august, og det falt i smak. Så da blir det alle tre søstrene på tur, det skal bli kjekt!!

Fremside
Detaljbilde
Innsidene
Baksiden

Materialliste: Bazzill og mønsterpapir fra Maja design. QK License Plate bokstaver i hvit mosegummi, diverse blomster og tekststempel fra Papirloftet.
På innsidene har jeg brukt en QK dies oval, og tekststempel fra NSS. Blomster fått som gave fra en selger på Scrapping.no, halvperler.
På baksiden personlig stempel fra Papirgleder.

Da er jeg snart ferdig med vaktuke, joho.

Takk for besøket i bloggen min, og ha en strålende dag!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Rita,
Jippi, jeg var den heldig vinner av et flott kort og en kjempe-gave. Gleder meg til konsert!
Godt du snart er ferdig med vaktuka. Vi er klar for Bergen.
God helg!
Klem fra Siri

Heidi sa...

Ååå så fint dette var Rita ♥
De papirene var bare så vakre.Og ikke minst for en kjekk gave å få. tenker det blir en super tur jeg.
Her skinner sola så vakkert men jeg må bare sitte inne med nesen i bøkene. Det nærmer seg eksamen med stormskritt.

Klem klem