mandag 20. august 2012

Hurra for Stine 18 år!

Nok et kort sterkt inspirert av superdyktige Hanne fra siste nr av Ett Trykk. Var virkelig fornøyd med bladet denne gangen, mye inspirasjon. Og enda har jeg ikke funnet embossing puta mi, for å prøve det flotte eksempelet de hadde. Lete lete....

Kort til flotte Stine som fyller 18 år i dag, gratulerer så masse!! Kortet er bestilt av en stolt farmor.


Fremsiden
Baksiden
Tag, frem og bakside

Materialliste: Brun papirpose, med Maja Design papirer overøst med Gesso. MS kantpunch, kakeserviett, blonde, blomster, charms, osteklut, perlebrads, perleranke. Ladybug sommerfugl, tallet 18 er QK Chocolate i hvit mosegummi.
På baksiden tekststempel fra Kort og godt, ramme fra Marianne Design mener jeg...
På tags tekststempel fra Kort og Godt, og kaffisølstempel fra Kreativ Hobby.

Så du den nye headeren jeg snekret sammen i går??

Takk for besøket i bloggen min!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ååå så nydeligt <3 Dette kjem garantert til å falle i smak! Lekkert gjennomført med masse herlige detaljer!

Tusen takk for besøk og kjempekoselig kommentar i bloggen min! Har nok savnet "dette livet" litt, men hadde veeeldig behov for ei pause! Hadde fått alt opp i halsen, og no skal eg ta det som "vanlige" folk... både med produksjon og ikkje minst shopping.... LOL!

Ha ein finfin dag!
Stor klem,
Jorunn