tirsdag 28. august 2012

Kort til nyfødt nevø ♥

Forrige uke var vi så heldige å bli tante og onkel igjen. En stor og flott gutt meldte sin ankomst.

Selv om vi visste at det var en gutt på vei, så måtte jeg vente til fødsel var vel overstått før jeg laget kortet. Har brukt spesialinnkjøpte Pion papirer til akkurat denne anledningen.

Fremsiden
Detaljbilde
Tag, frem og bakside
Baksiden

Materialliste: Hvit papirpose ca str 15x18, papirer fra Pion. Diverse blomster, halvperler, charms, floss og bånd. Det blå båndet er en gave fra laaang tid tilbake, husker desverre ikke fra hvem. Passet endelig til dette prosjektet. MS kantpunch og sommerfugl, skrapte kanter.
På tag: Tekststempel kjøpt brukt på Scrapping.no.
På baksiden: Tekststempel fra Kort Og Godt, og 'frimerker' fra Pion.

Gleder oss til å få hilse på lille godgutten ♥

3 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Nåååå, så skjønt! Gratulerer så mye til stolte tanta & onkelen. Stas med nevøen og dette er akkurat passe røft til en liten tøffing :) Så flotte detaljer og tekst, Rita!

Det blir vel en liten tur på besøk snart da!! *knifte litt på lille nurket* :D

Kjempeflotte kort under her også, både til svoger'n og til Stine. Berre griselekkert alt sammen. Tror du er komt inn i en god stim nå, varierte metoder, stæsj og type kort. Like fullt - typisk Ritastyle! :D Me like!

Ha en flotters dag - tilbake på jobb i morgen (krysse fingre)!! Er du der da..?! Snakkes uansett på lørdag, thi-hi!

Stor klem,
Eli Kristin

Anonym sa...

Så utrolig fint kort. Kjempe-stas med et lite nurk igjen, så nå spørs det om du blir tante så mange flere ganger.... Gratulere!
Klem fra Siri

Heidi sa...

Hei vennen min ♥
Ååååå så utrolig skjønt dette var, og gratulerer med den nye nevøen! Tenker de ble utrolig glade for dette vakre kortet! Jeg fikk en ny nevø i mai og det er bare så koselig. det som er så synd er at de bor helt oppe i Harstad så det blir ikke så ofte vi sees!
Så mye fint du har laget. Det kortet til din svoger var genialt, så tøft med det metallet på - glimrende ide!!!!
Man blir jo alltid så kjempeinspirert når man titter inn her hos deg!
Den 7 oktober reiser jeg 5 uker til Kina på studietur, det blir spennende. Kanskje finner jeg noe der jeg kan bruke på kort også :)
Håper alt er bra med deg og dine.

Klemmer fra Heidi