lørdag 18. august 2012

Nok et bryllupskort

Nok et bryllupskort laget på bestilling. Laget i litt røff stil med Graphic45 papir og motiv.

Tips: Når jeg ikke bruker spesielle bretteteknikker og lager vanlig 15x15 kort, monterer jeg ofte fremsiden på denne måten. Da kan kortet stå så fint på gavebordet.

Fremsiden
Innsidene
Baksiden

Materialliste: Hvit bazzill 15x15 mønsterpapir fra Graohic45 og MME. Motiv også Graphic45. Tekststempel fra Stempelglede, kaffisølstempel fra Kreativ Hobby, osteklut, TH filmstripe, diverse blomster og halvperler. Rondell og hjertecharms en gave fra snille Eli Kristin i sin tid, takk! Alle kanter er skrapt.
Innsidene: QK Marisa bokstaver og tall i brun bazzill, spellbinders hjerte og skrivefelt. Blomsterranken er Mariaane design, mener jeg.
Baksiden: personlig stempel fra Scrapmagasinet.

Takk for besøket i bloggen min!

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei snuppa! Takk for koselig kommentar. Har såvidt vært på nett igjen etter at jeg la ut kortet mitt. Så artig at vi begge lager kort til et par i Bææærgen i dag, thi-hi! Jupp, helt forskjellige kort - dette er typisk Rita-stil! :) Me like!!

Nyt helgen, snakkes på mandag. Har hatt ei fantastisk ferieuke, herilg! :D

Stor klem,
Eli Kristin