onsdag 5. november 2008

Grattis storesøster :o)

I dag har min kjære storesøster bursdag, og vi gratulerer alle i kor! Jeg har hele 3 lillesøstre, men kun 1 storesøster. Så da blir hun den aller aller beste storesøster i verden, uten at noen blir fornærmet ;o)

Her er kortet jeg har laget til henne. Satser på at hun har det utrolig travelt på jobb i dag, så hun ikke sniker innom her. Eller kanskje hun er hjemme og baker?

Fremsiden

Tag

Materialliste: Bazzill, Crate Paper mønsterpapir Prudence Consideration. Papiret så fint ut på nettet, og var minst like fint i virkeligheten, digg digg!! Kjøpt på Papirloftet. Det ensfargede bak er tapet, fikk en drøss prøvepermer fra Florø Interiør. Petaloo blomster med brads og scrappers floss. Chipboards bokstaver fra Panduro med turkis Gloss Touch.

Tag fra Panduro, med stempel fra Papirgleder. Grener fra min nye McGill punch, lekre :o) Noen dråper av Gloss Touchen som jeg brukte på bokstavene. Div bånd, scrappers floss og svertede kanter.

Gleder meg til bursdagsfeirning!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei systa!
Du er tilgitt for ikke å ha skrevet storesøster på kortet, siden du har gjort det på bloggen din.....hehehe.

Var koselig i dag i Båtevika. Håper du fikk mannen din hjem og at alt har gått bra med han i Oslo. Vi snakkest til helgen og ser om det blir tur på oss på søndag.

See you,
Siri

Heidi sa...

Så nydelig kort du har laget til storesøsteren din Rita - ikke rart hun ble glad for dette. Og gratulerer med dagen til henne.
Sitter her og jobber med kortet til fredagens utfordring og da måtte jeg oppi snope posen fra deg og finne noe å bruke :o)

Og du - du må bare holde deg inne på topplisten min altså-selv med skitne knep tjiihhiii!!!

Nattaklem fra
Heidi

Torill sa...

Kjempeflott! Regner med hun blir veldig fornøyd med dette!! Det er jo alltid koselig med så nydelige kort, da!! Spesielt fra lillesøster!!
klem

Unknown sa...

Nydelig kort til din søster!
Så lekkert det vart med dråper på den greina!
Har den punchen eg også...trur eg må prøve dette altså! :o)

klem,
Jorunn!

Marianne sa...

Stilig bursdagskort!
Hun blir sikkert kjempeglad!

Klem Marianne:)

Nina sa...

Rålekkert kort altså!

Maya sa...

Så stilig kort til søsteren din!
Hun ble nok superglad for dette,alltid koselig å få noe andre har laget spesielt til en :)

Ha ei flotters helg,
klem fra Maya (I Gausdal *fnis* )