lørdag 28. mars 2009

Konfimasjonskort

Det nærmer seg høysesong for konfirmasjon, og jeg startet heldigvis tidlig i år. Nå er jeg begynt på kortene som jeg vet hvem mottakeren er. Alltid mer personlig med navn på, synes jeg.

Her er det første jeg har laget til Stine.

Materialliste: Brun bazzill, mønsterark fra MME, motiv fra nettet. Prima blomsten passer bedre enn det kanskje synes her, svart brads og rondell i midten. Tekststempel fra Stempelglede, swirler fra Rhonna Farrer, litt blonde. QK Rockstar alfabet. Klikk på bildet for å se det større.

Camilla har en annerledes blog candy gående. Du kan vinne WOJ produkter til deg selv, og to av dine venner.

Ha en fortsatt strålende helg, hos oss er det sol og skyfri himmel!

4 kommentarer:

Nina sa...

Åhh, guriland så utrolig nydelig *sukk* Lekker detalj med den lille biten av blonde som så vidt synes.

Ha en flotters lørdag :)

Klem Nina

Anita sa...

Du er tidlig påan ser jeg;)
Kjempefint kort, så duse fine farger!
Er snart på vei til jobb =( Men "må"
bare innom å titte litt først...=)
Ha en super lørdag!
Klem

Camilla sa...

Nyydelig konfirmasjonskort!! *sukk* Og tusen takk for at du er med på Candyen min!
Lykke til!
Klem, Camilla.

Astrid sa...

Nydelig konfirmasjonskort Rita:-)
Jeg også la spesielt merke til den lille søte detaljen med blonden....lekkert!
Fine farger.

Ha en god helg:-)

Klem,
Astrid