mandag 23. mars 2009

Kortgøy #2, PG

Laget et kort i all enkelhet til Kortgøy #2 på Papirgleder i helgen.
Utfordringen lød: 4 ulike mønsterpapir og ingen blomster. I tillegg skulle vi bruke et gammelt stempel.
"Edwin" har jeg lånt av Eli Kristin, ikke helt nytt. Muren i bakgrunnen er et gammelt stempel, som jeg aldri har fått brukt før. Så nå er det ikke et dårlig kjøp lenger, har brukt det minst 1 gang.... Jeg har brukt to ulike papirer, men med både for og bakside:


Materialliste: Grå bazzill 15x15, Karen Marie mønsterpapirer. Magnolia motiv og bakgrunn, malt med distress. Spellbinders former, Tim Holtz swirl og Stempelglede tekststempel. Røde blinger.

Nå er barna lagt, og jeg skal kose meg med siste "Ett Trykk" i sofaen.

Takk for besøket Ü

1 kommentar:

Unknown sa...

Næææ.... Så stilig!!!
Herlige farger og en tøff konfirmant! Lekker den swirlen der!

Klem,
Jorunn