tirsdag 10. mars 2009

Konfirmasjon

Mitt tredje og siste kort fra helgens treff. Denne gang med motiv fra Tove Design, kul skaterdude.



Materialliste: Brun og blå bazzill, mønsterark fra Fiskars og Panduro. Motiv som sagt fra Tove Design, malt med distress. Mener jeg fikk låne dette av Jannhild Ü. Kantstempel fra Autumn Leaves og tekststempel fra Stempelglede, lånt av Astrid Ü. Har krøpet til korset og kjøpt meg konfimasjonsplata til Stempelgelde, kom i posten i dag. Det er jo bare så nydelig, som alt annet fra den dama! Mini retro bloms med bling.

Ha en fortsatt flott tirsdag :o)

9 kommentarer:

Lise Katrine sa...

Dette kortet vart kjempefint! Skikkelig tøft konfirmasjonskort :)

Klem

Nina sa...

Kjempe stilig kort Rita :) Og sååå lekkert det bakgrunnspapiret er!

Riet sa...

what a gorgeous card Rita.

hugs Riet.x

Eli Kristin Magnussen sa...

Der var den tøffingen ja, han er bare så stilig til kjekke karer. Litt ulik deg med mørke farger og litt stempling på kryss & tvers. Scrappetreffet fikk utfordret deg uten tvil snuppelure ;)

Kjempeflott kort Rita, du er superflink!!

Astrid sa...

Jeg "falt" litt for den "duden" der da jeg så det stempeltrykket og gleder meg til å bruke trykket jeg fikk av deg.
Tusen takk for alt du ga vekk og delte så villig Rita! Jeg er så fornøyd med stempelbyttet vårt:-)
Det har blitt litt netthandling på flere etter treffet skjønner jeg;-)
Nydelig kort du har laget igjen. Flotte detaljer! Du er jo så flink til å fargelegge motivene dine også!

Klem,
Astrid

Torill sa...

Kjempekul!! Et flott konfirmasjonskort, må jeg si!! Hærlig!

Tusen takk for alltiod koselige kommentarer, Rita. det er alltid så kjekt!! TAKK TAKK!!!
klem

Heidi sa...

Åååå så kul denne typen her var da! Knallstilig kort nok engang.Kjempegøy å se alle bildene fra treffet deres-så kjempegøy ut.
Selv håper jeg å komme meg på messen som skal være i høst i skedsmohallen og håper det blir mange bloggvenner å treffe der da.Skal bli deilig med en skikkelig husmorhelg i oslo ja!

Her går det i sykdom fremdeles. I går var Henrik så syk at det var bare å slå 113 - ganske dramatisk. Men det går heldigvis bra med ham nå. Men blir nok noen rolige dager disse dagene for han.Skikkelige magekramper som de ikke helt har funnet ut av ennå.

Ha en super onsdag vennen

Klemmer fra
Heidi

Marianns papirgleder sa...

Stilig kort i herlige fargar!! Synst stempelet var kjempekult, skulle nok ha lånt det og stempla opp nokre eksemplar.

Unknown sa...

Herlig kort og du var så produktiv på det treffet att!!!
Nydelig farger og nydelig fargelagt!!!

Klem,
Jorunn