søndag 1. mars 2009

Konfirmantkort

Lager meg opp litt konfirmasjonskort jevnt og trutt her. Og det trengs, for bestillingene er allerede i gang med å tikke inn.

Her er et som ble ganske så tøft:

Materialliste: Bazzill 15x15, mønsterpapir fra flott papirpakke fra DCWV. Tekststempel fra Papirgleder, og dett var dett.

Nå er endelig barna hjemme igjen. De har storkost seg hos snille besteforeldre og annen familie i Masfjorden. Takk for at dere gir de så fine opplevelser, som de alltid vil huske med glede!

5 kommentarer:

Hanne sa...

Ja, du Rita, nå er det jammen en stund siden jeg har vært på besøk hos deg, men nå kjennes det ut som piffen er på veg tilbake igjen :)

Masse flott har du laget, og dette kortet var virkelig knalltøft! Blir fest og rock'n roll av dette!

Lykke til med resten av bestillingene, gleder meg til å se resten!
Klemmer fra Hanne:)

Heidi sa...

WOW dette var jammen stilig vennen. Knalltøft konfirmasjonskort som noen nok vil bli kjempeglad for. Den gitaren var jo bare så knall da!
Her er jeg hjemme med en febersyk Martine i dag og mens hun sløver på sofaen blogger jeg litt.Og som alltid er det koselig å komme inn her hos deg

Ha en topp mandag

Klemmer fra
Heidi

Unknown sa...

Stiligt!!!!
Herlige farger og skikkelig tøft guttekort!!!

klem,
Jorunn

Torill sa...

Dette kortet var jo skikkelig rocka!! Passer helt perfekt til gutt altså!!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!! Du er god du!!
klem!

Anita sa...

Så utrolig tøft det var! Stilig det til jente du hadde laget også!!!
Gleder meg til helgen! Sees da=)