tirsdag 17. mars 2009

SK + rosa = helt sant

De er bare supersøte disse Sarah Kay motivene, jeg er i allefall ikke lei de helt enda. Blir ofte rosa og sukkersøtt når motivene skal brukes.


Materialliste: Bazzill 15x15, BG og MME papirer. SK motiv malt med distress refiller. Prima blomster som er distresset, og litt tull (eller var de tyll? hihi) Kantstempel fra Stempelglede, litt vel mye av den kanskje.. Nydelig blonde fått av Eli Kristin, takk for den!


Nærbilde av motivet. Har tatt glossy accent på blomstene.

Nærbilde av blomstene, nettopp kommet i mitt hus.

Ha en fortsatt kreativ uke, og takk for besøket i bloggen min!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Søsteren!
Er innom bloggen din av og til, men nå var det lenge siden jeg har lagt igjen en melding til deg.
Du lager så mange fine kort for tiden. Du får gi meg en lyd når du er klar for å tenke bryllup og bordkort. Jeg er klar hvertfall!
Klem fra Siri

Hege sa...

Oppdagen bloggen din via en annen blog i dag.
Du lager virkelig mye lekkert!

Anita sa...

Nydelig Rita!
Kortet var herlig! Er helt "forelsket" selv i de SK stemplene...
Skal ha malekurs i mrg i lag med Mariann, blir nok å male SK der også......=)
Malingen din er superfin, den går det visst unna med =) Og "toppen" på siden din er jo blitt bare sååååå fin!!!!
( er godt fornøyd med de arkene dine ja =D -vær sikker du skal få komme=)
Klem ;)

Lise Katrine sa...

Så søtt kort, dette likte eg :)

Nina sa...

Wow, så nydelig! Lekre farger og flott malt :)

Gry sa...

Hei hei! Takk for kommentar i bloggen min! Så mange flotte kort du lager! Når det gjelder de trillene du spurte etter så heter de Summera tralle fra Ikea. Den gang jeg kjøpte de så mener jeg de var på vei ut av sortimentet så jeg tror ikke de er på markedet lenger.

Marianne sa...

Jeg er enig med deg. Sarah stemplene blir jeg liksom ikke lei.
Du har laget et fortryllende nydelig kort!!!

Klem Marianne:)

Astrid sa...

Likte fargeleggingen din, papiret, den nydelige blonden og det flotte motivet.....Nydelig kort du har laget her Rita:-)
Ha en fin e.m/kveld!

Klem,
Astrid

Riet sa...

wowww Rita,what a beautiful card,l love them papers ,so beautiful details.

have a nice weekend.
hugs Riet.x