onsdag 15. oktober 2008

Nok ett par kort

Først må jeg bare få sagt:
Jeg har verdens beste hobby!!! Vel er den en smule mer kostbar enn både jeg og min kjære vil innrømme, men den er såååå givende!! Det er så godt å sitte og pusle på rommet, da slapper jeg godt av. (timene går bare så altfor fort...) Og så mange flotte damer en blir kjent med gjennom denne hobbyen!! Det er et spesielt felleskap, som er gull verdt i en hektisk hverdag.
Takk alle, for inspirasjon, gode ord, og for alt dere deler.

Her er et par kort jeg har laget i det siste:

Materialliste: Bazzill, loppisark, Sarah Kay stempel fargelagt med distress. QK Rockstar alfabet, QK blomster med bling. Hjørnepunch, tekststempel fra Papirgleder, på WWP tagger.

Materialliste: Bazzill, loppisark, H&S stempel malt med distress. (Takk igjen Jannhild for at jeg fikk crawle i stemplene dine) Div blomster med sølv brads og rondell i midten. Hvit bølgepapp, rammestenpel av Marie Sylta også kjøpt på loppis. Tekststempel fra Papirgleder.
Takk for besøket :o)

3 kommentarer:

Jannhild sa...

Kjempeflotte kort Rita!! Sarah Kay stemplene er bare sååå nydelige og anvennelige!! Diggggger de!!

Jassssssså, har vært i Bergen??!!??!! Og det uten å gi en lyd??!! Fy skamme deg!!
Neste gang MÅ du gi en lyd!!

Klem og håper alt står bra til der oppe!!

Eli Kristin Magnussen sa...

Så flotte kort Rita og du - jeg bøyer meg i støvet, så dyktig du er blitt på distress'n. Utrolig flotte stempler og kort!!!!

Bare kjekt å ta med minsten på jobb (så lenge jeg ikke skal jobbe selv ha-ha). Så ut til at han koste seg der også med hele gjengen, fnis! Jeg måtte innom senere og jobbe litt (alene), PC'n hjemme slo seg av 5 ganger og det var like før den havnet ut vinduet, argh!! jaja...

Tusen hjertelig takk for "boksen", må flashe den frempå her en dag, hi-hi. Akkurat nå er jeg klar for senga, er sååå trøtt etter de siste begivenhetsrike dager, *knegg* Sees i morgen Rita!!

Kirsten Aune sa...

Så herlige kort du lager, Rita! Jeg er også veldig glad i disse søte Sarah Kay stemplene!

Ha en fin kveld!
Klem fra Kirsten