mandag 6. oktober 2008

To bestillingskort

Noe av det som er kjekt med å ha huset fulle av unger, er at plutselig så klaffer det at våre er hos sine venner. På en gang. Lenge. En sånn dag hadde vi i går. Vi ville egentlig gå en lang tur, men det var enorme mengder vann som kom ned fra himmelen. Så vi droppet det. Så da hadde vi en kosedag alene, mannen min og meg. Han så litt fotball, og jeg laga kort.

Her er to kort som min søsters svigerinne har bestilt:


Fremsiden

Baksiden

Materialliste: Bazzill, DCWV "All dresses up" glitter papir. Mye fine ark i den pakken. Det fremste papiret er fra en annen favoritt-pakke, MMs "Spiral journaling book". AC Prancer thickers bokstaver og tall. Tekststempel fra Papirgleder. Personlig stempel fra Scrapmagasinet.


Materialliste: Svart og hvit bazzill, papir fra samme MM heftet. DCWV bokstaver jeg kjøpte for lenge siden, som jeg har glemt at jeg hadde. "Det erdin dag i dag" stempel fra KH, månedsstempel fra Ett Trykk. Diverse blomster og mønsterbrads i midten. Lilla og svart Gøoss Touch.

Ungene og jeg har høstferie denne uken, og skal kose oss sammen. Vi gleder oss til å treffe kusinen deres i Bergen, vi reiser dit i morgen. Ellers tar vi dagene som de kommer.

Ha en flott uke :o)

5 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Supre kort Rita, papirene er kjempeflotte også! Deilig med tid til slikt på tunge regnværsdager! Jeg ryddet i gamle bilder på loftet i går, hi-hi!!

Nina sa...

Kjempefine kort, Rita! Stilig med litt annet enn bare stemplede motiver. Noe jeg dessverre er lite flink til :(

Du får ha en fortsatt fin dag *klem*

Heidi sa...

Så koselig disse kortene var.Utrolig så lekkert det kan bli uten motiver også.Håper det ikke regner i dag og at du koser deg inne med nye prosjekter. Er jo så fint å komme inn her og få litt ideer så du må bare stå på vennen min

Stor klem fra
Heidi

Hanne sa...

NÆH så masse fint du har laget i det siste da! Stilige, alle som en! Så smart det var å bruke disse arkene på denne måten, det ble virkelig lekkert!

Hadde en sånn kosedag selv i går, fantastisk å bare kunne sitte og kooose seg med kort & papir på timesvis... nesten så man håper på regn og vind enda en dag *fnis*

Ha en fin kveld, Ritavennen!
God klem :)

Jannhild sa...

Kjempeflott kort, Rita!!
Jeg har vært litt fraværende i det siste, men håper jeg er i gang igjen?? Det går vel litt i rykk og napp....tiden strekker liksom ikke til...

Klem og ha en strålende helg, min venn!