onsdag 23. juli 2008

Bryllupskort

Da fikk jeg laget ferdig det fjerde og siste kortet til samme brudeparet. Ikke den gøyeste bestillingen jeg har fått, har måttet vri hjernen litt her. Men selvfølgelig, kjekt med utfordringer. Har ikke brukt samme papirer, pynt eller stempler og det var målet mitt også.

Så her er det:

Fremsiden

Innsiden

Baksiden


Materialliste: Bazzill, mønsterpapir fra Kaiser Craft, serien heter To have and to hold og er nr P180 Everlasting. Nydelig papir. Viser ikke så godt her, men i det hvite skimtes ord som cherish, love, forever, promise osv.
AC thickers Prancer bokstaver. "Til Brudeparet" stempel kjøpt på Papirloftet. Fuglene er klippet ut av et ark som er fylt med slike. De er fra Jenni Bowlin og heter PP189 Sorotity Wings, kom til sin rett her synes jeg. Festet en rød hjerte bling i midten. Tok også på en QK swirl under fuglene.

Innsiden er stemplet med "Vals" fra Kort og godt. Tegnet/drodlet ramme.

Baksiden er samme mønsterpapir med en tag i Basic Grey. Der har jeg stemplet ett av mine tre nye navnestempel. De er kjøpt hos Scrapmagasinet. Har brukt mine QK nesting dies, flower og tag. Kjempefornøyd med de. Har også kjøpt circles, så disse tror jeg blir mye brukt. (ellers venter jeg utålmodig på mine nye Sarah Key stempel. Men nå ligger de til fortolling i Oslo, så kan Scrapp og Lapp sende de ut neste uke)

Har begynt å jobbe igjen, men jobber fremdeles bare tre dager i uken. Så vi koser oss sammen, selv om ferien er over. Har spart en uke til Magnus' skolestart og til høstferien. Så vi har mye spennende å se frem til i høst.

Fortsatt god sommer. Nå er det høytrykk på vei, i allefall i sør-Norge.

1 kommentar:

Hanne sa...

Fantastisk nydelig kort, Rita, det er godt gjort (les: imponerende) å lage så forskjellige kort til ett og samme brudepar!! Dette Kaizer-papiret var nydelig, og du hadde jammen klart å få det fint frem også! Stilig med den hjerte-blingen!

Nattaklem fra Hanne
- som har noe til deg i bloggen :)