torsdag 24. juli 2008

Enkle, nøytrale kort

Finner såååå utrolig mange fine kort på mine daglige bloggrunder. En nytelse å se hva andre får til!! Mye flinke screpper der ute, ikke tvil om det! Takk alle for inspirasjon!!!

Selv har jeg hatt vanskeligheter med å lage enkle, nøytrale kort. Med det mener jeg kort uten fast mottaker. Har alltid likt å ha et navn, dato og anledning når jeg skal lage kort. Men nå har jeg utfordret meg selv til å lage enkle kort, som jeg kan ha klar i boksen min. Da kunne jeg kanskje laget opp noen, og vært litt mer effektiv..... Ikke bruke 2-3 timer på absolutt alle kortene mine. Fikk laget hele fire kort i går!! ;o)

Materialliste: Bazzill, mønsterpapir fra Dream Street Paper som heter "Near & Dear - Tristan". Har kjøpt meg en hel drøss nye mønsterpapir i ferien. Jam, jam... Tror nesten ikke jeg har brukt knapper på kort før, ikke på denne måten i allefall. Stempeltrykk fra Tove Design, herlig liten gutt. Malt med distress. Tag fra Panduro, tekststempel fra Papirgleder. En smule sjevt i scanningen.... Beklager det.

Materialliste: Bazzill, samme mønsterpapir som over. Diverse bånd, retro flower punch med bling. Magnolia stempel som jeg har trykt det opp fra Anita. Var så heldig å få sitte barnevakt for stemplene hennes en gang hun skulle til Bergen. Tuuuuuusen takk igjen for det! Trykk malt med distress, svertet rundt alle kanter.



Materialliste: Bazzill, mønsterpapir fra Basic Grey kalt "Sugared". Stempeltrykk Magnolia, malt med distress. De to andre er fra Papirloftet. Har brukt QK revolution til sirkel og scallop blomst. En liten bit blondebånd med rosa stift oppe i venstre hjørne



Materialliste: Mye likt den over, ganske likt faktisk....

Takk for at du tok deg en tur innom min lille kortverden.

2 kommentarer:

Line A sa...

Så søte babykort du har laget!

Og tusen takk for besøket i bloggen min.. ;)

Gro S sa...

Så flotte kort!

Takk for flotte kommentarer og besøk i bloggen min, ta gjerne turen innom igjen...
Det hadde vært koselig å treffes i Florø i slutten av måneden!

Jeg gleder meg veldig!

Klem
Gro