torsdag 14. august 2008

Bestillingskort

Min super søte venninnes foreldre feirer 60 års dagene sine i helgen. Jeg ble bedt om å hjelpe til med serveringen, og det gjør jeg med glede!

Hilde bestilte et kort fra seg og søsteren, og det fikk jeg laget i dag.

Fremsiden


Innsiden

Baksiden

Materialliste: Bazzill, BG mønsterark Hang 10, Dweeb. Debuterer med Hambly overlay.... Har noen stykker av de, men ikke funnet anledningen før nå. Flott stempelsett fra Papirgleder (Til verdens beste, mamma og pappa) Tags fra Panduro festet med gule stifter, blomster med bling, bånd, billett fra JBS. Rub ons på innsiden fra Nille, og personlig stempel fra Scrapmagasinet.

Burde nok scannet på nytt ser jeg... Men kortet for rykende varmt ut av huset, så det får jeg desverre ikke gjort.
Ellers må jeg få gratulere herlige Marte med forlovelse!! Avslørte nyheten med et bilde av den nydelige ringen på bloggen sin i dag. Grattis!!!

4 kommentarer:

Marte sa...

Hei søte du! :) Tusen takk for det, jeg er så gladgalgla! :P Hihi, kan ikke gjøre noe annet enn å fniiise jeg altså ;)

Så koselig kort du har laget, og så snill du er som stiller opp å hjelper.. En god venninne,du!!

Gjennsyn er alltid koselig, sender deg masse kjærlighet og fniserier :) hihihi..

Godklem fra meg

Gladie sa...

Lekkert kort! Jeg elsker bloggen din! :D

Torill sa...

Stilig kort!!! Likte så godt kanten rundt!! Tøfft!!!

Eli sa...

Jeg lar meg inspirere, du lager så mye fint her. Og jeg er stadig på jakt for tida. Håper gøtzen kommer med høstværet jeg nå. Skal forresten på kurs med Anita Hagen i morgen, og det gir nok inspirasjon vil jeg tro.