mandag 18. august 2008

Nok et bestillingskort

Fikk bestilling fra mammas kollega på et kort, og slik ble det:



Forsiden



Baksiden


Materialliste: Bazzill, mønsterpapir 5th avenue fra Making Memories, en spiral journaling book. QK Rockstar alfabet og tall, QK blomster og blader. Tekststempel fra Papirloftet. Personlig stempel fra Papirgleder. Hvite liquid pearls i blomstene.

Ellers må jeg bare si at jeg er såååå fornøyd med Sarah Kay stemplene!! Maler i timesvis, og blir ikke lei. De er bare så utrolig søte, anbefales på det varmeste! Gleder meg til å få de på kort.

Så vil jeg bare få si tusen takk til alle som er innom bloggen min, og spesielt til dere som kommenterer. Jeg blir rørt av alle de gode ord dere legger igjen, det varmer!!

1 kommentar:

Heidi sa...

Å så lekkert det ble da - og fargen var jo knalltøff.Passet så godt sammen det hele synes jeg. Og de blomstene var også kjempestilige.

Klem fra
Heidi