fredag 5. desember 2008

Dåpskort til jente

Innimellom må jeg lage litt andre kort enn julekort. I går fikk jeg snekret sammen et bestillingskort til jentedåp. Pyntet også en eske i samme stil, som gaven skal legges i. Skal prøve å få tatt bilde av esken i helgen, når jeg er hjemme i dagslys...

Materialliste: Bazzill, loppis mønsterark der jeg har brukt min nye Fiskars border punch. Kort og Godt tekststempel, bilde fra nettet. Prima og Scrappers Choice blomster med brads i midten. McGill Pine Punch, Scrappers floss med hjerte charms. Prima bling swirl, QK runding med datostempel fra Papirloftet. Hvit bølgepapp fra en kjekspakke, blondebånd og rosa velurbånd. Svertet kanter, stifter og hjørnepunch. Håper det ikke ble for mye dette....

Ha en strålende helg, den andre adventshelgen 2008!

6 kommentarer:

Nina sa...

Åhhhh, fy flate, det kortet er lekkert.

Eli sa...

Nydelig, Rita!

Marianne sa...

Dette er noe av det vakreste jeg har noen gang sett!!!
Stort mer er det ikke å si.

Klem fra Marianne:)

Maya sa...

Nyyydelig dåpskort!!
Lekre detaljer!
Ha en flotters søndag,
klem fra Maya :)

Heidi sa...

FOR et nydelig kort Rita-rett og slett vakkert var dette! ELSKER DET!!!!!!!!


Kjempeklem fra
Heidi

Hanne Olafsen sa...

Nydelig kort!
Er det mulig å spørre hvor på nettet du har fått tak i bildet av denne babyen? :o)
Likte det veldig godt..
- Hanne