søndag 24. mai 2009

1 års kort

Hjertelig takk for koselige kommentarer til vårt aldri så lille jubileum her i heimen!! Så kjekt at dere sendte oss en hilsen ~klem~

Har laget et kort på bestilling til ei på jobben. Hun skulle i bursdag til tantebarnet sitt, og ville ha et kort med bilde på. Slik ble det:

Materialliste: Blå bazzill 15x15, ukjent mønsterpapir (kan det være fra en pakke på Nille? Ellers er det fra Husfliden i byn. Tror jeg.... Har det i rødt også) Papirblonde fra Panduro, QK Aquarius bokstaver og tall. Ved rosene tok jeg på 2 McGill grener og en hjerte-med-nøkell charm etter jeg tok bilde... Bildet har jeg skrapt rundt, etter tips fra Eli Kristin.

Ha en fin søndag!

5 kommentarer:

Torill sa...

Knallfint kort!! Det er så kjekt med bilde på, blir liksom så veldig personlig! Nydelig!

Grattis med jubileum forresten!!
klem

Unknown sa...

Å så herlig kort! Nydelig blå farge!

Klem,
Jorunn

Heidi sa...

Fantastisk blåfarge på dette vennen - likte det kjempegodt!
De bokstavene er skikkelig fine.

Klemmer fra
Heidi

Marte sa...

Hurra for Linus med det kule navnet! :) Du er så flink til å gi bokstavene dine skygge, Rita.. Det må du lære meg en dag ;)

Stor klem fra meg

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelig kort med bilde på! Veldig kjekt :) Enig med de andre her - superherlig blåfarge også :D

Stooor klems - flytter dere til oss i morgen...? Krysser fingre :P