fredag 1. mai 2009

Alt ordner seg til slutt....

Var på jobb i dag til kl 13. Satte meg ned for å ordne blemma mi med en gang. Litt oppgitt over meg selv, kan en trygt si :o)

Da ble det dåpskort til Chamilla Nenah i stedet. Bokstavene fikk jeg tatt av det forrige kortet med en skalpell.

Fremsiden

Side 2

Side 3

Materialliste: Brun bazzill 15x15, mønsterpapir fra Papirdesign og Imaginisce.
Side 1: Petaloo blomster med brun brads fra Kort og Godt, McGill grener, scrappers floss med kors charms. Glitter på den minste rosa blomsten og grenene. QK Rockstar bokstaver og datostempel fra Papirloftet. Blomsten sjuler -9 tallet når den ligger flatklemt i scanneren. Bit av en gammel bok.
Side 2: Tekststempel fra Ett Trykk på dies av spellbinders.
Side 3:Samme mønsterpapir, og jammen snek Heidi Swapp stempelet seg med også her.

Da er jeg i boks med helgens konfirmanter (og dåpsbarn hehe). Har startet på bordkort til konfirmasjon neste helg. Etter det er det full fokus på bryllupet til lillesøsteren min. 150 gjester til middag fører med seg like mange bordkort. Men vi har en plan....

So long :o)

2 kommentarer:

Riet sa...

What a beautiful card Rita,l love the colour.

Hugs Riet.x

Astrid sa...

Kjedelig med slike "blømer" men så godt at du oppdaget det i tide til å få laget ett nytt kort Rita!
Flotte konfirmasjonskort begge to så det er synd at det ene ikke blir brukt.
Dåpskortet ble nydelig!! Liker så godt det alfabetet ditt og den swirlen som er så dekorativ.
Og så fint navn som dåpsbarnet får:-)

Klem,
Astrid