fredag 22. mai 2009

I gang igjen...

Har hatt en aldri så liten korttørke, men nå er jeg i gang igjen. Rart med det, jeg trives med litt press på meg. Har noen bestillinger til konfirmasjoner i helgen som kommer, så fikk laget en del kort i går. Her er ett av de, begynte enkelt:

Fremsiden


Baksiden

Materialliste: Bazzill 15x15, prima mønsterpapir fra Prima! Tekststempel fra Kreativ Hobby, QK Aquarius bokstaver. Synes ikke dette kortet trengte mer pynt jeg ;o)

Ha en strålende helg alle sammen!

5 kommentarer:

Heidi sa...

Å så lekkert det var med den rødfargen vennen. Selv sliter jeg med å lage ting i disse fargene. Men etter å ha sett dette skjønner jeg at det bare er å prøve. Du klarer det iallefall superbra.
Nå skal jeg hive meg i kakebakingen til Henrik sin bursdag i morgen

Klemmer fra
Heidi

Nina sa...

Herlig kort, og et vanvittig nyyyydelig ark du har brukt :)

Astrid sa...

Flott kort Rita! Enig med deg; det trengte ikke mer pynt enn det flotte mønsterpapiret:-)
Kjekt å se deg tilbake etter tørken;-)
Ønsker deg en strålende fin og koselig helg Rita:-)

Klem fra Astrid

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelig kort Rita og det papiret alene gjør jo susen :D Tenker at konfirmasjonstiden er over, men så i avisen at det er en stooor gjeng som skal til pers på søndag. Lykke til med bestillingene!

Nyt helgen :)

Jannhild sa...

Skikkelig flott konfirmasjonskort!!
Nei her trengs ikke mer pynt. Skikkelig flott som det er!

Klem og godt å se deg i gang igjen!!

Klem og ha en nydelig helg!!

Jannhild