mandag 4. mai 2009

Resirkulering...

Jeg lyttet ikke på rådet fra snille GroS om å spare på kortet til Chamilla Nenah til hun ble konfirmant. Rådet var for så vidt bra det, men vet jeg ikke hadde visst hvor jeg hadde gjemt det når den dagen kom..... Så da ble kortet resirkulert, og ble til Stine i stedenfor.

Materialliste: Bazzill 15x15, mønsterpapir fra MME. Kant og tekststempel fra Stempelglede. QK Marisa bokstaver med crackle accent på. Chipboard fra Nille, distresset og stemplet med datostempel fra Papirloftet. Mulberry blomst og grener fra McGill punch. Beklager igjen at jeg ikke tar meg tid til å fotografere kort som har så høy pynt at scanningen blir uklar. Jeg er litt lat av meg....

Ha en strålende uke!

3 kommentarer:

Marte sa...

Tusen takk for alltid hyggelige kommentarer, Rita!! :) Du er så søt!

Jeg vurderte å lage et kort uten rosa, det er jo ikke akkurat første gangen - men tenkte det var bedre å lage et kort som oste Marte :P Derfor falt valget på mine favoritter! :) Hihi

Rosa klem fra hun på den rosa sky

Riet sa...

What a gorgeous card Rita.

Hugs Riet.x

Anonym sa...

Hei Rita,
Jeg likte kortet til Stine utrolig godt. Veldig god ide og resirkulere det - og jeg er jo så heldig at jeg får gi det til Stine.
Kos deg i regnværet!
Klem fra Siri