mandag 25. mai 2009

MME #1 og Sukkersøtt #41

Kjøpte meg noen pakker med MME papir for en stund siden. Skikkelig må-ha var det, og de har ikke blitt åpnet før nå.... Fikk faktisk laget en del kort med disse papirene i helgen, så her kommer det en liten serie kort laget med MME papirer.

Jeg lar dette være mitt første bidrag til Sukkersøtts utfordring #41. Der var utfordringen denne uken å ikke bruke fargelagte stempelmotiv. Jeg bare sier: Det kommer flere bidrag fra meg denne gangen :o)

Først et bryllupskort:


Fremsiden

Side 2

Side 3

Side 4

Materialliste: Brun bazzill 15x15, MME mønsterpapir. Tekststempel fra Papirloftet, QK Moxi alfabet og tall. Det var faktisk alt. Nydelig papir dette.
Side 2 ble enkel med en die cuts blomst fra tilbehørarket i samme serie.
Side 3 er en del av samme papirer med to hjerter fra punch.
Side 4 rest av papiret med personlig stempel.


Ha en fortsatt fin uke!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Kjempelekkert Rita! De papirene er jo så utrolig vakre.
Og du er alltid så flink til å sette ting så fint sammen

Klemmer fra
Heidi

Torill sa...

Det bladstempelet der var jo helt nydelig!!! Knallfine kort du har laget siden sist jeg tittet innom:0)
klem