søndag 12. juni 2011

Årets siste??

Her er årets siste konfirmasjonskort, i alle fall vårens siste he he. Hvem vet hva høsten bringer, eller kanskje det dukker opp et jeg helt har glemt av å vise?? Dette er også et bestillingskort, derfor er den fotballgale konfirmanten sladdet.

Fremsiden
Innsidene

Materialliste: Craft bazzill 15x15, møsterpapir fra KaiserKraft. (mener jeg, skal dobbeltsjekke). Fotballpapiret er fra Papirgleder. Tekststempel på forsiden fra Stempelglede, QK Moonlight bokstaver og tall. Bit av en gammel bok, osteklut, Nelli Snellen dies.Fotballcharms festet med floss. Skrapte og svertet kanter. Tekststempel på innsiden fra NSS.

Her nyter vi pinsehelg med besøk fra Masfjorden. Morgenfugl som jeg er, så rekker jeg både en tekopp, nettsurf, blogging og lage frokost før de andre våkner. Elsker morninger, med stua for meg selv.

Ingen kommentarer: