onsdag 22. juni 2011

Bursdagskort til Berit

Min beste kunde bestilte et kort til en av sine to svigerdøtre, Berit, som fylte 40 nå nylig. Slik ble det:

Fremsiden
Innsidene

Materialliste: Brun papirpose, mønsterpapir fra Maja Design. QK Chocolate bokstaver og tall av papir farget med hjemmelaget distress spray. Samme fargen er brukt på ostekluten, på swirlen på innsiden (BossKut) og på tekstfeltene. Hjerteserviett, diverse blomster, bånd og sommerfuglcharms. Den fikk jeg av mamma. Hun kommer med mye rart som jeg kan bruke på kortene mine, så takk for det!! Nelli Snellen dies på innsiden, med tekststempel fra Papirloftet.

Ha en strålende dag!!

2 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Herlig kort til unge Berit, he-he! Du er jammen produktiv altså. Kjempeflott kort til brudeparet under her også. Eller griselekkert som du ville sagt det, hi-hi! :)

Nyt fridagene Rita, stor klem fra meg

Eli Kristin Magnussen sa...

Er du hjemme etter helgen hos svigers? Greitt vær å jobbe i det her, he-he... Henning har ferie noen dager denne uka, typisk sier han!! Men det er jo bare å kle seg.. ;) Litt annerledes for meg som er hjemme lengre, været er nå der og det er bare å nyte dagene uansett!

Er du ferdig med konf-kortene? Spent på hvordan du gjorde kortet til Marius!! :D

Kos deg videre!!!
Klem fra meg